Začneme cca 3hodinovým workshopem. Abych pochopil váš byznys, vaše zákazníky a zorientoval se ve vašem oboru.
Rešerše trhu a konkurence je posledním dílkem do skládačky, které potřebuji k vymyšlení celého konceptu.
Ještě než se pustíme do grafiky, navrhnu obsahovou strukturu webu. Výsledkem bude klikatelný šedivý model, na kterém si odsouhlasíme sled informací na jednotlivých podstránkách, prozatím se slepými texty.
Dělat změny ve wireframech je jednodušší a tudíž i levnější, než pak měnit samotnou grafiku. Máme zde tedy značný prostor pro odladění. Nakonec model naplníme texty, které připraví copywriter.
Teď už víme, jaké informace budeme na webu prezentovat, jak dlouhé budeme mít texty a můžeme se vrhnout na grafiku. Po odladění homepage navrhnu podstránky a také verzi pro mobil.
Po finalizaci kompletní grafiky předám vašemu programátorovi data v programu Figma, včetně fotografií a grafických prvků.